fbpx

επίκριση Tag

  • All
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
  • ΠΟΙΗΣΗ
  • ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

Δεν υπάρχει τίποτε κακό σε οτιδήποτε νιώθουμε. Δεν υπάρχουν καλά ή κακά συναισθήματα. Δεν υπάρχει τίποτε στραβό στο να νιώθουμε θυμό, ζήλια ή φθόνο. Ακόμα και όταν νιώθουμε μίσος, αυτό πηγάζει από την ατομικότητά μας. Ακόμα και η λύπη ή η κατάθλιψη που μας κάνει...

Οι άνθρωποι γενικότερα, είμαστε ιδιαιτέρως κοινωνικά όντα που έχουν ανάγκη από θετικές σχέσεις. Επομένως, μπορούμε εύκολα να κατανοήσουμε τα κίνητρα που έχουμε για να διατηρούμε καλές σχέσεις με τους άλλους ανθρώπους. Στην πραγματικότητα, δεν θα υπήρχε καμία πιθανότητα ύπαρξης της κοινωνίας μας, αν ιστορικά οι άνθρωποι...

Loading new posts...
No more posts

Facebook

Instagram

Follow Me on Instagram